Tarjouspyynnöt: myynti@vanno.fi | 040 070 1718
< Takaisin BlogilistaanMainoskynät osana yrityksen markkinointia

Mainoskynät osana yrityksen markkinointia: miksi niitä kannattaa käyttää

31.1.2023

Mainoskynät ovat yksi vanhimpia ja laajiten käytettyjä mainoslahjoja. Mainoskynällä tarkoitetaan kynää johon on painettu yrityksen logo, tai slogan ja joka on tarkoitettu jaettavaksi yrityksen kohderyhmille. Mutta kannattaako niitä käyttää vielä 2020-luvulla ? Onko aika ajanut jo mainoskynistä ohi, vai onko niillä sittenkin vielä anettavaa osana yritysten markkinointia?

Mielestämme ehdottomasti on! Ensinnäkin mainoskynä on kustannustehokas ja monipuolinen markkinointityökalu, joka sopii kaiken kokoisille ja kaikenlaisille yrityksille. Mainoskynillä on paljon muitakin hyviä puolia, jotka erottavat ne edukseen muista markkinointimuodoista ja sopivat lähes jokaisen yrityksen markkinointikokonaisuuteen. Alle listattuna muutamia syitä, miksi yrityksen kannattaa painattaa oma mainoskynä markkinoinnin tueksi:

  1. Brändin näkyvyys: Mainoskynät logolla mahdollistavat yrityksille brändin nimen, logon ja viestin esittämisen laajalle yleisölle, kustannustehokkaasti. Mainoskynät ovat pieniä, käteviä ja helppoja jakaa, mikä tekee niistä täydellisiä jakolahjoja messuille, tapahtumille ja muille markkinointikampanjoille.
  2. Kustannustehokkuus: Muihin mainosmuotoihin, kuten televisio- tai painomainontaan, verrattuna mainoskynät omalla logolla ovat suhteellisen edullisia ja niiden kontaktihinnasta voi tulla jopa erittäinkin edullinen. Kannattaakin panostaa mainoskynän laatuun, jotta se pysyisi käytössä mahdollisimman pitkään. Isommissa erissä ostettuna mainoskynän kpl hinta tippuu, mikä puolestaan alentaa kynän kontaktihinta ja näin ollen nostaa kynän kustannustehokkuutta entisestään.
  3. Käytännöllisyys: Kynä on hyödyke, jota useimmat ihmiset käyttävät päivittäin. Mainoskynien jakamisella yritys varmistaa, että brändi näkyy usein arjen askareiden seassa niin työpaikoilla kuin kodeissa. Digitalisaatio ei ole syrjäyttänyt kynien käyttöä, kuten joskus ehkä pelättiin.
  4. Pitkä käyttöaika: Muihin mainosmuotoihin, kuten esitteisiin ja julisteisiin, verrattuna kynät ovat käyttöiältään pitkiä. Mainoskynää voidaan käyttää vuosia, mikä tarkoittaa, että sijoitukseen saa pitkäaikaista tuottoa. Pitkä käyöttäaika laskee mainoskynän kontaktihintaa joka kuten aiemmin todettu tekee mainoskynästä kustannustehokkaan markkinoinnin muodon.
  5. Monipuolisuus: Mainoskyniä löytyy paljon erilaisia. Löytyy tavallisia muovisia mainoskyniä, metallikyniä, kosketusnäyttökyniä, lyijykyniä, yliviivauskyniä. Kynistä löytyyt myös laaja kirjo eri värejä. Hintaluokkia on myös useita aina edullisimmista peruskynistä arvokyniin ja kaikkeen sitä väliltä. Jokainen yritys löytääkin varmasti sopivan omiin markkinointitarkoituksiin.

Yhteenvetona voidaan todeta että mainoskynät logolla ovat kustannustehokas ja monipuolinen markkinointityökalu, joka sopii kaikenlaisille yrityksille aina startupieista pörssiyhtiöihin. Mainoskynät tarjoavat pitkäaikaista brändin näkyvyyttä, ovat käytännöllisiä, kustannustehokkaita ja tulevat erilaisissa tyyleissä ja väreissä. Laaja valikoima tarjoaa mahdollisuuden yrityksille valita parhaiten heille sopivan mainoskynän. Millainen yrityksenne kynä voisi olla? Katso valikoimme: Mainoskynät

Vanno on 1991 perustettu kotimainen perheyritys, jonka päätuotteena ovat liikelahjat, yrityslahjat sekä mainoslahjat.

Olemme kehittäneet vuosien varrella vankan osaamisen, joka näkyy niin palvelumme kuin tuotevalikoimamme puolella. Tavoitteenamme on olla asiakkaidemme tärkeä markkinointikumppani, joka auttaa tehokkaasti näkyvyyden kasvattamisessa monin eri keinoin.

Mainoslahjan tarkoitus on kestää pitkään, joten laatu on kaiken toimintamme keskiössä. Panostamme aina huippulaatuun niin tuotteidemme kuin palvelummekin osalta. Olemme jatkuvasti asiakaslähtöisesti uudistuva liikelahjatalo.

Yhteystiedot

Myyntinäyttely:

Fashion House

Mikkolantie 1A

00640 Helsinki

Asiakaspalvelu:

Soita klo 9-16:

040 070 1718

myynti@vanno.fi